Subject: Kase kinnistu jalgratta- ja jalgtee projekt, 28 km 3,41-3,46
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 09:38:21 +0300

Tere.

Palun see kiri tagantjärele ära registreerida (et saaksin eraldi JJT 
kooskõlastuskirja vormistada).

Tervitades

Merike

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 16, 2024 11:57 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere

On arvestatud. Valgusti asendiplaanil on mõõt ka peale märgitud.

Tervitustega

Roland Mäe

5172182

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 16, 2024 11:48 AM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere.

IKÕ plaan  on korras.

Kas tehnovõrkude spetsi teise märkusega  (palume arvestada, et rajatava 
truubi juures paikneks valgustusmast vastavalt nõuetele, min kaugus 2,0m) on 
ka arvestatud?

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 16, 2024 9:14 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Gert Küling <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere

Täiendasin POS4 IKÕ plaani.

Valgustuse mastid on ka õigele kaugusele nihutatud. Kui nüüd EHR_ist tagasi 
tuleb, siis saame kohe uue versiooni saata.

Tervitustega

Roland Mäe

5172182

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 15, 2024 9:31 AM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere.

Edastan maad spetsialisti tähelepanekud maakaabli (IKÕ 4) plaani kohta:

*	Leppemärkides peaks see maakaabel ka olema ka kirjeldatud, postid samuti.
*	Kaabel võiks joonisel ka olla sellist värvi, et saaks aru kust see kulgeb 
ja postid ka silmapaistvama värviga
*	Palun pange haljastuse ja JJT kiht kinni, siin plaanil kõige tähtsam 
kaabel ja muu hetkel pigem häirib joonisest aru saamist
*	Mulle tundub, et alumise posti juurest ei ole kogu kaabli ala IKÕ ala 
sisse võetud
*	Palun pange plaani tabelisse ja viirutust seletavasse teksti- maakaabel ja 
teevalgustuspostid, mõlemale seatakse kasutusõigus.

P.S. Tehnovõrkude osa on edastatud tehnovõrgu spetsialistile üle 
vaatamiseks.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 15, 2024 8:55 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Gert Küling <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere

Saadan lisaks maakaabli IKÕ joonise ja lisan teised plaanid ka kaasa.

Tervitustega

Roland Mäe

5172182

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 14, 2024 4:55 PM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Gert Küling <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere.

Enne kui hakkan projekti läbi vaatama küsin, et kas meie valgustuse 
märkustega on arvestatud.

Tundub, et ei ole?

Projekti kooskõlastamiseks peavad olema märkused lahendatud (vt allpool).

*	Esitatud materjalide hulgas puudub maakaabli ja riigiteega ristumise kohta 
vastav ristmevälja joonis.
*	Asendiplaanil kajastada valgustusmastide kaugused sõidutee äärest. Vähim 
kaugus sõidutee äärest antud lõigus, kus kiirus on üle 60 kilomeetri 
tunnis – 2,5 meetrit.
*	Valgustusmaste võib paigutada teega külgnevasse vabasse ruumi vaid juhul, 
kui need vastavad standardi EVS-EN 12767 nõuetele. Seletuskirjas ning 
asendiplaanil kajastada valgusmastide vastavus standardile EVS-EN 12767 
(ohutud mastid ehk HE tüüpi metallmastid ja nendele vastavad betoon 
jalandid).
*	Asendiplaanil kajastada puurimiskaevikute kaugused teekatte servast.

Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva alumisele 
joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 
3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Vajadusel nihutada 
puurimiskaevikud kaugemale teekatte servast.

*	Maakaabli paiknemine truubi lähistel peab vastama Transpordiameti nõuetele 
„Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ Tabelis 1 toodud 
sügavustele ja kaugustele.

Maakaabli vähim sügavus teemaal ristumisel truubiga peab min sügavuseks 
truubi põhjast olema 1,0m (vastav info kajastada asendiplaanil). Vähim 
kaugus teemaal paiknevast truubist ja truubi otsast min 2,0m (asendiplaanil 
kajastada maakaabli kaugused truubist). Arvestada antud tingimustega ning 
vajadusel korrigeerida lahendust truubi läheduses.

*	Puuduvad IKÕ plaan/id teemaale rajatavate tehnovõrkude osas.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 14, 2024 2:07 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05035 
aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, Kase// Vardi metskond 48// 
Kuusiku-Nõmme küla, 28 Rapla-Märjamaa tee (kõnnitee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26980965> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 428443), määrake omalt poolt toimingule 
kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (SVEN KORNAK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister